Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 1 februari 2017

In The Spotlight, Valentijn/liefde


Ik heb ook vandaag een Valentijns kaart voor jullie. Maar met totaal andere kleuren. Basic Gray en Sweet Sugarplum. Ik vind ze heel mooi bij elkaar passen. De gestempelde hartjes op de achtergrond is een stempel uit de Sealed with Love stempelset. Het zijn 4 hartjes naast elkaar. Ik heb de hele breedte van de kaart ermee bestempeld. In de vellum envelopjes zitten hartjes die ik uit geponst heb met de Confetti Hearts Border Punch. 


Hebben jullie de leuke kaart van Danielle gezien. Gemaakt met die leuke truck uit Tasty Trucks. Dit is een van de stempelsets die je gratis kunt krijgen bij een bestelling van € 60,- of meer. HIER is een link naar het blog van Danielle.

Vanavond is er een SOL (Scrap-on-Line) op Facebook en ik ga die geven. Aan de hand van aanwijzingen gaan we een project maken. Er is een speciale evenementen pagina aangemaakt. Daar vind je ook de materialen die je nodig hebt om het project te maken. HIER is de link naar de evenementen pagina. We beginnen om 19.30 uur.

Hebben jullie je al ingeschreven voor ons Creative Stampin' Weekend? Het kan nog. We knijpen wel een oogje dicht, want het is natuurlijk al 2 februari. Maar het zou zonde zijn als je de aankondiging gemist hebt en er nu pas achter komt! Het wordt een super weekend!




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.