Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 12 februari 2017

In The Spotlight, beterschapskaarten.


Goedemorgen.
Het is weer maandagochtend.
Jullie zijn inmiddels al gewend om wakker te worden met een nieuw blogbericht. Onze In The Spotlight serie is nog lang niet afgelopen. We hebben nog genoeg onderwerpen om met jullie te delen.
Deze week zijn het beterschaps kaarten. Ik had de patient al voor ogen toen ik de kaart ging maken. Ik heb de kaart bewust heel simpel gehouden. Ik heb met Cardstock pleisters gemaakt. En daarop heb ik een mini gezichtje gestempeld. De kaart is inmiddels al op weg naar Nederland.
Weten jullie uit welke stempelset ik heb gebruikt voor het gezichtje? Ik ben heel benieuwd of jullie het kunnen achterhalen.


---------

Zoals jullie inmiddels al wel hebben gelezen is er een Creative Stampin' Day ingepland in ons Creative Stampin' Weekend. Dit om mensen tegemoet te komen die niet een heel weekend kunnen komen of een heel weekend fysiek te veel vinden. 
HIER is de link naar het aanmeld formulier.





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.