Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 26 februari 2017

In The Spotlight, Flora.


Wat een zalig thema voor deze week. Flora! Een zalig breed thema. De betekenis van Flora = Plantenrijk. Iedereen heeft wel een stempelset met bloemen/planten/bomen!

Ik heb het voor mijn eerste project simpel gehouden. Ik heb de mooie set Penned and Painted gebruikt en de bloem 5x gestempeld. Ik heb een masker gebruikt zodat de bloemen mooi achter elkaar vallen. Gekleurd heb ik met de waterverf potloden. Ik ben echt geen waterverf artiest maar het is wel heel leuk om te doen. 


Houd al onze blogs in de gaten deze week. Ook ik ben heel benieuwd wat Sandra, Danielle en Hilde ons gaan laten zien.


Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.