Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 februari 2017

In The Spotlight en een Sketch Challenge.


Mijn kaart voor vandaag is meteen mijn kaart voor de Sketch Challenge die vandaag begint. Twee vliegen in een klap dus. 
Doen jullie mee? Tot 23 februari 20.00 uur heb je tijd om een project te maken aan de hand van de schets die je hierboven ziet. Dit project zet je in het desbetreffende mapje wat ik gemaakt heb op onze Online Stampin' Party NL Facebook pagina. Je moet minstens 1 Stampin' Up! product zichtbaar gebruiken op je project. Cardstock en inkt tellen niet mee. Maar combineren met andere merken mag.


Ik heb weer een beterschaps kaart, dat is het thema van deze week in onze In The Spotlight serie. En ik kan nog wel even doorgaan met het maken van kaarten met dit thema want er moeten er momenteel heel wat verstuurd worden. Niet voor de griepjes maar voor de zwaardere gevallen! Operaties enz.


Ik heb voor mijn kaart voor het eerst de mooie nieuwe stempelset "Special Reason" gebruikt. Dit is een set die samen met een set Framelits een bundle vormt, dus je kunt 10% besparen als je deze bundle koopt. Apart aanschaffen kan natuurlijk ook.


Hier nog een keer de schets. Veel plezier met het maken van je project.


Er is nog plaats op onze Creative Stampin' Day/Creative Stampin' Weekend. 
Heb je zin in een dag/weekend vol met inspiratie en leuke mensen? Geef je snel op. 

Creative Stampin' Day: Aanmeld formulier

Creative Stampin' Weekend: Aanmeld formulier 







Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.