Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 8 februari 2017

In The Spotlight, Hostess sets.


Het thema van deze week in onze serie is "Hostess Sets". Deze stempelsets vind je in onze jaarcatalogus op blz 198 tot en met 201 en in de voor jaars catalogus op blz 3. Deze sets kun je kiezen als je als Hostess Stampin' Rewards hebt verdiend. En Stampin' Rewards krijg je bij een bestelling vanaf € 200,-. Je krijgt dan 10% van het bestelde bedrag om gratis producten uit te kiezen. 
Hieronder zie je een schema hoe het zit met de procenten. Tijdens de Sale-A-Bration krijg je bij een bestelling vanaf € 275,- nog eens € 27,- aan Stampin' Rewards, dit buiten de 10% die je al krijgt. Toch weer leuk meegenomen.


Ik begin maar met de foto van de layout die ik eigenlijk maandag op mijn blog had willen zetten. Alleen was deze nog niet af (beetje druk weekend gehad!) Ik heb wel een foto gedeeld op onze Online Stampin Party Facebook pagina maar dus niet hier. Nu is de hele layout klaar. Ik heb het recht toe recht aan gelaten. Niet te veel frutsels want dat lukt mij toch niet. 


En dan voor vandaag heb ik met dezelfde stempelset "Pun Intended" een set notecards gemaakt. Met die leuke bij die in de stempelset zit met bijbehorende tekstjes.


Op de flap van de envelop heb ik ook het bijtje gestempeld. Ziet er zo gezellig uit als je de envelop uit de brievenbus haalt.




En dan heb ik nog een leuk nieuwtje.
Zoals jullie weten organiseren wij (Sandra, Hilde, Danielle en ik) een Creatief Stampin' Weekend in maart. We hebben al gezellig wat aanmeldingen (super) maar we merkten ook dat er mensen zijn die dit een heel leuk idee vinden maar een heel weekend fysiek niet aankunnen. Die mensen willen we nu tegoed komen door ook een Creative Stampin' Day aan te bieden. Deze valt in datzelfde weekend op zaterdag 18 maart. Dit geldt natuurlijk ook voor mensen die niet een heel weekend kunnen komen in verband met eerder gemaakte afspraken.
Opgeven kan via deze link: AANMELDEN
Mocht je nog vragen hebben dan horen we die graag. Email ons op onlinestampinpartynl@gmail.com
It's going to be great!


Hieronder vind je nog een lijst met materialen die ik gebruikt heb voor de layout en de kaarten.

Materialen layout.

Product List


Materialen notecards.

Product List

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.