Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 22 februari 2017

In The Spotlight, Heat Embossing




Ik ben weer terug! Ik heb nog een leuke kaart voor jullie en een mini foto tutorial. 
Stampin' Up! heeft 5 kleuren embossing poeder, goud, zilver, wit, brons en doorzichtig. Prima. Maar stel dat je een andere kleur wilt! Dat kan, en dat is niet moeilijk.
Wat heb je ervoor nodig?
Stukje Cardstock
Embossing buddy
Versamark
Stempel inkt
Stempel
Heat Tool
Clear embossing poeder



Je bereidt je cardstock eerst voor met je embossing buddy. Dan be-ink je je stempel met Versamark...


.... en meteen erna met de inktkleur die je had uitgezocht. Stempel op je Cardstock en bestrooi meteen met Clear Embossing poeder. Verhit.


Nu heb je je stempelafdruk in de kleur van jouw keuze. 


Ik wist eerst niet wat ik met het woordje "Celebrate" wilde gaan doen en kwam toen op het "geweldige" idee om het uit te knippen. Als je mij een beetje kent weet je dat ik een hekel heb aan knippen! Maar ja, eenmaal begonnen toch maar doorgezet. En het is niet eens zo slecht geknipt al zeg ik het zelf. 




Product List

1 opmerking:

  1. Mooie kaart! Het uitknippen is inderdaad heel goed gelukt! Dat doe ik je niet na hoor!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.