Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 2 februari 2017

In The Spotlight, Valentijn/liefde take 3


Goedemorgen.
Ik weet het, het is vrijdag en het is niet mijn dag om een project te laten zien maar Sandra is ziek geweest en nog niet helemaal hersteld. Ik heb gezegd dat ik wel een keer extra kon bloggen, vandaar!

Ik had tot vanavond eigenlijk helemaal geen inspiratie tot ik een leuke schets zag, van Scrapbook and Cards. Dit is een Canadees tijdschrift waar ik op geabonneerd ben. Daar staat heel veel inspiratie in.

Ik ben dol op die snoep hartjes met teksten erop. Die heb ik dus gebruikt op mijn kaart. Ik heb de hartjes uit gestanst en daarna met het Labeler Alphabet de teksten er op gestempeld. Ben er helemaal blij mee. Het gestreepte papier komt uit het Neutrals Designer Series Paper Stack, dit is zilver, valt op de foto niet zo op maar in het echt is het heel mooi.





Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.