Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 4 februari 2017

Alles is liefde! Bloghop Creatieve Harten.



Gezellig dat je weer mee hopt met de maandelijkse blog hop van de Creatieve Harten. 

Het thema van deze maand is "Alles is Liefde". Dat kan ook niet anders met Valentijns dag op 14 februari. Hier in de VS is alles roze/rood/wit. Zelfs het snoep kleurt mee. En dat vind ik geweldig! 

Valentine's Tic Tac

Valentine's M&M's
Ik zal mijn Valentijns decoraties ook maar eens uit de doos gaan halen. Ik heb niet zo heel veel maar het oogt altijd wel heel gezellig.

Mijn project voor vandaag is ook een stukje decoratie. Ik heb een lijst gemaakt in Valentijn sfeer. Het idee komt van mijn Amerikaanse Upline, Kimberly Van Diepen. En nu ik een keer zo'n lijst heb gemaakt wil ik er meer gaan maken. Dus komen er nog wel meer versies. 

Ik heb een vel 12" x 12" Whisper White Cardstock gebruikt als ondergrond. De Early Espresso vierkanten zijn 3" x 3". En verder aangekleed met de stempels en stansen uit de Sealed with Love Bundle. 


Onderaan dit bericht vind je de lijst met producten die ik heb gebruikt. Mocht je vragen hebben over het project dan hoor ik het graag. Ik ben altijd te bereiken via email, eefje62@gmail.com

Ik hoop dat je met veel plezier rond hopt vandaag en dat je een berg inspiratie op doet. 
Als je op onderstaande "volgende" knop klikt ga je naar het blog van Diana


De blog hop deelnemers van vandaag:




Product List

14 opmerkingen:

  1. helemaal leuk ! de snoepjes zijn geweldig
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhh...wat een gaaf project heb je gemaakt voor deze hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die leuk! Ik heb ook voor het eerst een kadertje gemaakt voor een geboorte, vond het ook zo leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig die tictac's ... in Nederland niet te krijgen, jammer hoor.
    Je creatie vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi je heb er een heel inspirerende decoratie bij! Dat snoepgoed geeft vast ook veel inspiratie het vraagt er gewoon om :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Eef dit moet ik toch ook nog eens gaan uitproberen! En die M&M's ,die mag je altijd opsturen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die amerikanen maken ook overal een festijn van met snoep en decoratie! Mooie lijst heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo''n ontzettend leuk project! Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je brengt me weer op een idee, ik heb een aantal jaar geleden er ook een gemaakt. Deze is SUperleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.