Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 27 juni 2014

Project Life layout.

Wij hebben vorig jaar onze externe harde schijf laten repareren. Gelukkig dat dat kan. Deze was al langer kapot maar het is echt niet goedkoop om te laten fixen. Een maand op water en brood helaas. Maar omdat wij vorig jaar (toevallig vandaag een jaar geleden) onze lieve Moos moesten laten inslapen hebben we het toch maar gedaan. Want al zijn puppy foto's stonden ook op die harde schijf.
Wij kregen al met al 11 jaar aan foto's terug. En dat is dan toch wel heel fijn.

Ik heb mijn eerste Project Life layout dan ook gemaakt van foto's die ik indertijd gemaakt heb om te scrappen. Toen wij in 2008 besloten om alle Little People play sets van Tom te verkopen deed dat echt wel een beetje zeer. Ik ben nl. een echt Little People fan. Ik heb wel alle Feestdagen sets bewaard.
En PL is zo'n makkelijke manier om een layout te maken. De card collection waar ik mee gewerkt heb is de Everyday Adventure Project Life Card Collection. En het Everyday Adventure Project Life Accessory Pack. Ik heb de digitale versie ook gebruikt op deze layout. Het kaartje met de tekst rechtsonder op het linker blad heb ik gemaakt in MDS, ik heb de text dus getypt en het kaartje toen op Whisper White uitgeprint.
Volgende week komt natuurlijk de nieuwe catalogus uit en daar staan 5 verschillende lijnen in.





-----------



Nog een paar dagen de tijd om voor € 65,- te beginnen als Stampin' Up! demonstratrice. Vanaf 1 juli is het weer de reguliere prijs van € 129,-. 
Komt gezellig bij mij in het team. 
Je krijgt er geen spijt van.

------------




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.