Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 26 juni 2014

De Color Coach.

De color Coach van Stampin' Up! is een superhandig boekje met een kleurenkaart van elke Stampin' Up! kleur. Op de achterkant van de kleuren staat ook nog heel handig 2 kleurencombinaties met de betreffende kleur met 2 andere kleuren. Zodoende kun je projecten maken met kleurencombinaties die je anders misschien niet gepakt zou hebben.

Vandaag heb ik 2 kaarten gemaakt met Wisteria Wonder, Soft Sky en Sahara Sand. Sahara Sand gebruik ik niet zo veel maar is wel een hele mooie ingetogen kleur die voor veel doeleinden geschikt is. Het zijn 2 totaal verschillende kaarten met 2 hele leuke technieken.



Deze kaart heb ik gemaakt met de Honeycomb embossingfolder. Ik heb met een vingersponsje de drie kleuren inkt op de folder aangebracht daarna goed natgespoten met water en toen een stuk waterverf papier erop gelegd. Even goed in laten trekken en dan krijg je dit effect. Elk keer weer anders.


Mijn downline Sandra Korten had in april 2 stencils gemaakt met MDS en de Silhouette. En vandaag heb ik er eentje van gebruikt om deze kaart te maken. Ik heb het stencil op een stuk Crumb Cake cardstock gelegd en met Whisper White pigment inkt de driehoekjes ingekleurd. Ik heb dit HEEL goed laten drogen, bijna 24 uur!! (had niet eerder tijd om er mee verder te gaan maar je moet het wel heel goed laten drogen, desnoods met een heattool!) Daarna heb ik het stencil weer op het cardstock gelegd maar nu iets naar rechts. En toen de driehoekjes ingekleurd met Wisteria Wonder, Soft Sky en Sahara Sand. Leuk om te doen met een super resultaat. Ik heb het Jennifer McGuire en Kristina Werner al zien doen op YouTube. 

En weet je, in de nieuwe catalogus staan hele gave stencils die je voor dit doeleinden kunt gebruiken. 



Heb je nog geen nieuwe catalogus en wilt je er wel eentje? Laat het mij weten dan stuur ik er een op tegen verzendkosten. Ben je een nieuwe klant dan betaal je € 3,50 voor de catalogus + verzendkosten maar die € 3,50 krijg je terug bij een eerste bestelling van € 30,- of meer.


Nog een paar dagen om voor € 65,- in te stappen in mijn team. Heb je een lange wensen lijst met Stampin' Up! producten erop dan is dit echt iets voor jou! Bel of mail mij voor de voorwaarden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.