Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 15 juni 2014

Regionale Stampin' Up!® dag in Houten, deel 1.

Wat heb ik gisteren een onwijs leuke dat gehad in Houten. Samen met ongeveer 160 andere Nederlandse Demonstratrices. En natuurlijk moesten we even met z'n allen op de foto. Als alle Nederlandse Demonstratrices er waren geweest had die niet gekund. Want we zijn al met 367!! Overal verspreid in Nederland maar zoals werd aangegeven gisteren, nog plaats zat voor meer!




Zo'n regionale dag is ideaal om veel nieuws te horen over Stampin' Up!, statistieken, nieuwe promoties enz. Ook een ideale dag om je team genoten weer eens te zien. En natuurlijk kon er weer geswapt worden. Hieronder mijn swap. Gemaakt van het bruine pakpapier wat boven op de bestellingen in de doos zit om de inhoud te beschermen. Heel veelzijdig, dit pakpapier.  Ik had nog een bijna volle doos uitdeel cadeautjes over van de beurs in Nijkerk, dat zijn dus mijn swaps geworden. Nog een extra label eraan gehangen met mijn naam erop.


We kregen ook het leuke nieuws te horen dat Stampin' Up! Nederland nu een eigen Facebook pagina heeft, helemaal super. Deze kun je hier vinden. Ga maar snel op de "like" knop duwen als je hier uitgelezen bent.


Kijk, leuk in het oranje ook nog. Profielfoto van onze Facebook pagina.

En dan is er nog een leuk nieuwtje wat je daar kunt lezen. Er komt gelijk met de nieuwe catalogus een Nederlands talige Hostess set!!! Helemaal leuk. Dus nog even wachten voordat deze te krijgen is maar je kunt natuurlijk al wel je party boeken. Of als je een ellenlange wensen lijst met Stampin' Up! producten hebt kun je natuurlijk ook overwegen om Stampin' Up! demonstratrice te worden. Tot 30 juni is het nl. ook nog eens extra aantrekkelijk. Voor € 60,- ben je al Demonstratrice. Leuke deal toch?


Tot slot nog een foto van ons team, de Pink Ladies/Lads met in het midden Michelle Last, dat is ons team hoofd.


Na afloop zijn we nog met een groot aantal Pinkies gaan eten. Aangezien de hele dat in het Van Der Valk hotel was zijn we daar ook maar gaan eten. Een hele gezellige afsluiting van de dag. Volgend groot event is de Europese Conventie in Brussel, in oktober. Heb er nu al zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.