Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 1 juli 2014

YEAH, de nieuwe catalogus is er!!



Zijn jullie ook allemaal zo enthousiast over de nieuwe catalogus? Ik wel. Er staan zo veel leuke nieuwe producten in. Ik heb zo'n zin om aan de slag te gaan met alles. Vandaag maar wat gaan bestellen!!

Ik heb allemaal leuke workshops in mijn hoofd. Houd mijn blog dus in de gaten over workshop nieuws.

Heb je een ellenlange lijst? (ik ook hoor). Dan is de Hostess Club misschien iets voor jou. Elke maand bestel je voor minimaal € 25,- en eenmaal per 8 maanden ben je de virtuele Hostess en mag je voor € 30,- aan gratis producten uitzoeken.
Zo heb je ook de mogelijk heid om de nieuwe NEDERLANDS talige Hostess Set te kiezen.

Alledaagse Avonturen.

En wil je de producten op jouw lijst sneller in huis? 
Word dan ook Stampin' Up! demonstratrice.
Iets waar je geen spijt van krijgt. 
Bel of mail mij voor de voorwaarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.