Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 7 maart 2020

Spelen met waterverf.

Ik heb al een tijd een leuke Sizzix stans set in huis,


en afgelopen week ben ik er eens mee aan de slag gegaan. Ik heb eerst 6 stukken papier volgekledderd met waterverf. Laten drogen en toen heb ik een hele stapel bloemen uitgestanst. En daarmee heb ik vier kaarten gemaakt.
Ik heb verschillende technieken gebruikt voor de achtergrond.
Met een embossing folder,


Met heat embossing en ink blending,


Ink blending de hele achtergrond en met witte inkt een stempel gestempeld.


En op deze achtergrond heb ik een stencil gebruikt.


Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.