Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 15 maart 2020

Kerst-Mix Challenge #10

Ik heb de kaart voor de challenge # 10 al een paar dagen klaar maar nog geen tijd gehad om een blogbericht te maken.

De Challenge voor deze week was een kleuren Challenge. En wat een leuke kleuren zijn er gekozen!


Ik heb al jaren geleden een Kerstkaart op mijn Pinterest Board gezet met de gedachte, leuke kaart, moet ik nog eens een keer CASE-n. Bij deze dus. Het origineel is van Melissa Stout en kun je HIER vinden.
Omdat het een simpele kaart is om te maken heb ik er meteen maar 4 gemaakt. Zo groeit mijn stapel Kerstkaarten voor 2020 lekker snel.



Alle materialen zijn van Stampin' Up!

Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Dankjewel Eveline... Je kaartje is echt superleuk! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.