Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 1 maart 2020

Kerst-Mix challenge #8

Zondag lijkt wel mijn dag te worden om mijn kaart voor de Kerst-Mix challenge te posten. Nummer 8 alweer en het thema deze week was Kerstbomen.


En dit zijn mijn kaarten geworden. Ik heb er maar weer een aantal gemaakt.



De Kerstboom stempel en bijpassende stans zijn van Hero Arts. Deze komen uit de My Monthly Hero Kit van oktober 2018. De tekst is van dezelfde set. Ik geloof niet dat ik deze stempels/dies al een keer had gebruikt maar ze zijn erg leuk maar helaas niet meer verkrijgbaar.


Totaal aantal Kerstkaarten voor 2020: 23.

Groetjes,

Eveline.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.