Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 8 maart 2020

Kerst- Mix Challenge #9

Op het blog van Kerst-Mix stond een schets challenge. En dat vind ik makkelijk. Het moeilijkste is altijd papier vinden wat ik wil gebruiken.


Ik heb mijn stapel "zomooipapierdaarwiliknietinsnijdenpapier" gepakt, een gedeelte is al zo oud! Het wordt eigenlijk wel tijd dat ik het eens ga gebruiken.
Voor mijn kaart heb ik de voor en achterkant van een vel Imaginisce Papier gebruikt. De stempel is van Stampin' Up! Het lint ook. 


Hebben jullie ook nog oud papier in jullie stash? Ik maar genoeg.

Eveline.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige uitwerking van de sketch Eveline! En ja... Dat papierprobleem is herkenbaar, haha... Gezellig dat je deze week weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.