Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 30 maart 2020

Kerst-Mix Challenge #12

Tijd zat zou je zeggen om Kerstkaarten te maken! Die tijd heb ik wel maar kaarten maken ho maar!
Gelukkig kwam ik nog wat kaarten tegen in een oude Paper Pumpkin kit die nog gemaakt moesten worden en daar zaten sequins bij. Mooi, snel klaar dus. En leuke kaarten ook.

Het thema deze week was nl. Sequins.


Dus weer twee kaarten klaar,


Alle materialen zijn van Stampin’ Up!

Groetjes, Eveline.

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuke kaarten Eveline! Gezellig dat je er deze week weer bij bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Eveline ;)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.