Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 1 oktober 2015

You Can Create It, september 2015

Er viel afgelopen zaterdag een leuk envelop in mijn brievenbus. De envelop voor 
You can Create It!
Leuk, en super dat ze de envelop naar mij op wilde sturen.
Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. 
Ik heb natuurlijk geen foto van de inhoud gemaakt. Sta ik nooit bij stil. Maar als het goed is wordt er 1 oktober wel een foto geplaatst en zal die even gebruiken.

En ja hoor. Hier is de foto al. 


Maar in de envelop zaten de blaadjes, een stuk jute band, een witte kaart, een tag en een stukje gouddraad. En ik heb alles gebruikt!
Vanwege de blaadjes kwam ik op het idee om een herfst layout te maken. Ik wist dat we een leuke foto hadden van Moos tijdens een herfst wandeling en die heb ik geprint met mijn Canon Selphy 910 (een aanrader). Voor de achtergrond heb ik een vel Corrugated aardstock gebruikt. Dat heeft al zo veel textuur dat je niet veel meer nodig hebt. Ik heb de layout dan ook verder heel eenvoudig gelaten. 


Hier is de link naar de You Can Creat It challenge. 

I made a layout with the products I found in my You Can Create It envelope. I immediately knew I wanted to make a Autumn layout. I printed a picture of my husband and our late dog Moos during a walk in the woods a couple of years ago. I kept the layout simpel and used all the products this time. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.