Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 15 oktober 2015

Weekly Deals

Ik loop een dag achter. Afgelopen maandag was het een vrije dag voor Jack en Tom ivm Columbus Day, gezellig, een lang weekend gehad, maar ik heb het gevoel dat het nu pas woensdag is en het is al donderdag. Hoogste tijd voor de Weekly Deals. 

Het zijn er 3 deze week en 3 hele SU-per deals.


Hieronder een kaart die ik een tijdje terug gemaakt heb met de Six-Sided Sampler stempelset. Er hoort een bijpassende pons bij wat het leven altijd wel weer makkelijker maakt.


De Weekly Deals zijn tot 20 oktober te bestellen.



 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.