Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 18 oktober 2015

Een verjaardags kaart en kaarten set.

Vorige week waren wij uitgenodigd voor een verjaardag en de jarig had geen wensen. Maar met lege handen aankomen is een beetje tegen natuurlijk voor mij en ik heb zelf wat gemaakt. Dat is ook nog eens leuk om te doen.

Hieronder zie je de verjaardagskaart en de kaarten set die ik heb gemaakt. En de set heb ik weer verpakt in een leuk cadeau zakje.


De kaart heb ik nagemaakt vanuit de catalogus. De stempelset die ik heb gebruikt is zó leuk! De kaart was zo klaar.


 De kaarten set heb ik gemaakt met de Note cards, die zijn wat kleinere kaartjes, 5½" x 3", deze zijn te koop per 20 stuks inclusief envelop.


En zo heb ik de kaarten verpakt. Ook weer goed nagemaakt vanuit de catalogus.



Give away voor oktober.

En dan heb ik nog onderstaand project voor jullie. Zoals ik in mijn nieuwsbrief al had aangegeven, iedereen die deze maand voor € 30,- of meer aan producten besteld bij mij krijgt de PDF met de instructie voor deze leuke advent kalender van mij cadeau. En je kunt niet vroeg genoeg beginnen met je Kerstprojecten. Voor je het weet is het al weer zo ver.




Verder hebben we bij Stampin' Up! nog een leuke actie deze maand.


Van 9 oktober tot 9 november krijg je als gastvrouw 3% extra Stampin Rewards als je een bestelling plaats van € 300,- of meer. Dus 13% ipv 10%. Toch weer leuk meegenomen. Neem contact met mij op als je vragen hebt.





1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.