Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 4 oktober 2015

World Card Making Day!

Dat was het gisteren. Ik heb wel 4 kaarten gemaakt. Ik ben helemaal blij. 
De eerste kaart was een kaart na aanleiding van een leuke tutorial op de "Stempel Mee" Facebook groep, de tutorial was van Erna. Dank je wel Erna, is een leuke kaart om te maken. En ik heb weer een Kerstkaart af.


De buitenkant van de kaart.


De binnenkant van de kaart.

Daarna ben ik 3 verjaardagskaarten gaan maken. En omdat ik de stempelset "Amazing Birthdays" zo leuk vind heb ik er meteen 3 kaarten mee gemaakt. Aangezien mijn inspiratie nog niet is aangekomen in de VS ben ik eerst voorbeelden gaan zoeken op Pinterest. Daar kwam ik een leuke kaart tegen van Kimberly VanDiepen en heb die grotendeels nagemaakt. Dit is zo'n leuke set. Ga denk ik nog maar wat kaartjes er mee maken.


Dezelfde kaart in meer meisjes kleuren.


Dit was de eerste kaart die ik maakte gisteren. Ook hier wordt ik blij van.
Ik moest van mezelf na elke kaart alles opruimen wat ik gebruikt had en dat werkt heel goed. Ik kan echt niet werken als mijn tafel vol ligt met zooi.


 I made 4 cards for World Card Making Day. I really enjoyed sitting down and create. And I made myself clear up after each card and that makes crafting even more enjoyable.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.