Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 7 oktober 2015

De Weekly Deals

Hallo allemaal, ik heb hier voor jullie de Weekly Deals. Het hamburger doosje is deze week in de aanbieding. Dit is zo'n leuk doosje. Je kunt er heel veel mee. Voor meer inspiratie kun je op Pinterest kijken.

Onderstaande stapel Hamburger doosjes heb ik vorig jaar gemaakt voor de inspiratie tafel tijdens een Stampin' Up! bijeenkomst. Ik was er zelf helemaal blij mee.



Hieronder nog 2 voorbeelden. Met een andere uitvoering zien ze er meteen heel anders uit. 




Bovenstaande foto's zijn al wat ouder. Sommige producten die ik gebruikt heb zijn niet meer te verkrijgen. Ja, ik weet het jammer, maar wij hebben een geweldig mooie dikke catalogus waarin hele leuke andere producten staan. En momenteel ook nog die schitterende herfst/winter catalogus

 Bestellen kan 24 uur per dag!

Via mijn webshop, de link staat rechtsboven in mijn blog.
Of via de e-mail. eefje62@gmail.com


Vind jij gratis producten ook zo leuk?
Houd dan een virtuele party. 
Bestel samen met een aantal vriendinnen voor € 200,- of meer en je kunt voor 10% van het bestelde bedrag gratis producten uitzoeken. 

Bestel je komende vrijdag, 9 oktober, voor een totaal van € 300,- of meer, dan kun je zelfs voor 13% van het bestelde bedrag gratis producten uitzoeken. 
Deze actie duurt tot 9 november.
Komende vrijdag zal ik jullie meer informatie kunnen geven.


1 opmerking:

  1. Heee, die komt me bekend voor!! Ik mocht hem namaken van je voor een beurs waar ik stond!! Hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.