Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 mei 2013

Twee kaarten.

Ik ben heel slecht in het vooruitwerken met als gevolg dat ik afgelopen zondag ochtend (moederdag) nog de kaarten voor mijn moeder en schoonmoeder zat te maken. Tja, ik had net 2 weken vakantie gehad en had dus 2 weken niets kunnen doen. Ik heb de kaarten ook niet te moeilijk gemaakt. En ook nog 2 dezelfde dat scheelt in het denkwerk.


En de tweede kaart is voor Marja, een nichtje van Jack die verhuisd is, alweer een aantal weken geleden. Deze kaart werd dus ook de hoogste tijd. Ik heb een stempelset gebruikt die ik zó leuk vind maar eigenlijk te weinig gebruik. De set heet Aviary en je kunt deze vinden op blz 101 van de jaarcatalogus.


This top card I made for my mother and mother in law. I made this card twice and I made both cards on Sunday morning before we set off to visit both the mothers. I spend the last two weeks in Arizona and I always forget to work/plan ahead.
The second card is for my husband's cousin who moved house. I like using the stampset Aviary for this type of card.

Supplies for the top card:
Cardstock: Naturals Ivory
DSP: Comfort Cafe
Paper Doilies
Flower trim
Stamps: Teeny Tiny Sentiments
Ink: Midnight Muse
Punch: Word Window punch
Some tule 


Supplies bottom card:
Cardstock: Island Indigo, Whisper White
TIEF: Fancy Fan Folder
DSP: Sycamore Street (SAB)
Stamps: Aviary
Ink: Island Indigo, Tangerine Tango, Pool Party
Ribbon: Tangerine Tango Ribbon (SAB)
Basic Rhinestones

LET OP

Je kunt deze week nog tot zaterdag avond een bestelling doen met 15% korting als je voor € 60, of meer bestelt. Verder heb je kans dat je een bedrag van € 38,76 terugkrijgt als JIJ die gelukkig bent wiens naam ik trek uit de pot met namen van iedereen die besteld heeft.

5 opmerkingen:

  1. De kaarten zijn wel heel leuk geworden. Je hebt mooie kleuren gebruikt en die stempelset is idd heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Echt heel mooi gemaakt. Ook die tweede vind ik leuk, die stempelset is echt geweldig! Ik zou hem zelf ook wel graag willen hebben :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaartjes, leuke kleurencombinaties.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten weer Eveline!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het mooie kaartjes geworden!
    Je bent een "krak" met het combineren van kleuren hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.