Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 31 mei 2013

De lijst is er!!!!

OP=OP


Voor het eerst in Nederland, de "retirement list". Wat gaat er uit? Jouw favoriete stempelsets die je nog niet hebt? Dan moet je nu snel zijn want OP=OP.

En accessoires? Van alle kleuren die uit de catalogus gaan verdwijnen, verdwijnen ook de bijbehorende producten, dus DSP, brads, knopen, lint enz.  
Ook ponsen, embossing folder en stanzen staan op de lijst. De lijst is 4 bladzijden lang. 



Klik op de foto voor de lijst met stempels.





Klik op de foto voor de lijst met accessoires.

Het goede nieuws is natuurlijk dat er nu weer heel veel plaats komt voor nieuwe producten. En geloof me!!! Het wordt weer LEUK!!!!! Als demonstratrice heb je het bijbehorende voorrecht dat je net even eerder dan anderen sneak peeks krijgt van de nieuwe catalogus. Nog 1 maand en dan wordt het smullen.


Ik zal een paar keer een verzamel bestelling doen de komende tijd. Laat het me op tijd weten. De eerste bestelling ga ik morgen doen!!!

Als je de bestelling meteen naar je eigen adres toe wilt laten komen dan betaal je geen verzendkosten bij een bestelling van € 60, of meer. Ophalen bij mij is ook een optie en ik kom het ook graag brengen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.