Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 12 mei 2013

Een mei actie!

Het is 2 weken vrij rustig geweest hier! Ik ben 2 weken met het gezin op vakantie geweest in de VS, 9 dagen in Tucson en 4 dagen in Sedona. Een super vakantie hebben wij gehad. Ik zal aan het eind van deze post nog een paar foto's plaatsen.


Deze kaart heb ik gemaakt voor de Stampin' Up!® stand op de Libelle zomerweek die morgen begint in Almere. Zelf sta ik er met 9 andere demonstratrices op zaterdag 18 mei. Als jij er bent moet je echt even langs komen! Ik heb er erg veel zin in.


Nu dan door naar de actie!

Ik ben deze maand 6 maanden Stampin' Up! demonstratrice en ik vind het nog steeds geweldig leuk om te doen. En dit komt natuurlijk ook voor een heel groot gedeelte door al mij trouwe klanten. Dus ik heb een actie bedacht om jullie te bedanken. Let op!

Ik ga komende zondag een verzamel bestelling doen. Dus heb je nog wat nodig! Laat het mij weten.

Iedereen die deze week bij mij een bestelling doet van € 60, of meer krijgt van mij 15% korting op het totaal bedrag.
Verder kun je deze maand tot 31 mei de super leuke This and That bundel kopen tegen 15% korting. (In de nieuwe jaar catalogus kun je alles los bestellen) en nu komt het tweede gedeelte van de mei actie. Eén van mijn klanten die deze week een bestelling doet bij mij heeft kans om € 38,76 terug te krijgen. Dit is het bedrag van de This and That bundel. Ik weet dat niet iedereen deze bundel leuk vindt dus ook als je de bundel niet besteld heb je toch kans om een stuk van je totaal bedrag terug te krijgen.

Dus:
Iedereen15% directe korting op je aankoopbedrag als je een bestelling plaatst van € 60, of meer vóór zondag 19 mei,
EN
Eén gelukkige die een bedrag terugkrijgt van € 38,76


Klik op de foto voor meer info

Je kunt je bestelling plaatsen via evelinevanheijst@ziggo.nl

Verder is het natuurlijk een prima maand om ook Stampin' Up! demonstratrice te worden. Je krijgt tot 30 mei € 35, extra in je Starters Kit.

En wil je deze maand nog een workshop bij jou thuis houden dan krijg je als gastvrouw € 35, extra aan gastvrouw credits bij een bestelling van € 350, of meer.



------------------------------------




En dan hier nog een paar foto's van onze super vakantie.


Lekker! Cappuccino bij de Starbucks. De eerste ochtend al, deze zit 100 m. van het hotel af.


 Vlak bij Tucson ligt Mount Lemmon, waar je in de winter ook kunt skiën. Je rijdt vanaf de woestijn dus zo de naaldbossen in.


Happy hour in het hotel, gezellig een drankje met wat knabbels.


Een hele grote cactus, Saguaro, met 'kleine" kindjes eronder.


Een Saguaro in bloei, deze bloemen zijn tijdens de nacht open.


In Old Tucson, waar heel veel cowboy films zijn opgenomen en ook "Little House on the Prairie".


Sedona, Red Rock Country, schitterend!


Nog meer red rocks.


De familie bij de Grand Canyon, geweldig! zo groots. 



A couple of pictures of our vacation in Arizona. We had such a good time!

1 opmerking:

  1. Prachtige foto's Eveline ! Gefeliciteerd met je mijlpaal !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.