Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 24 mei 2013

De stamp-a-ma-jig!

Dit is nu zo'n stukje gereedschap wat niet veel om het lijf heeft maar zo veel stempel genot geeft. Voor perfecte plaatsing van je teksten en natuurlijk voor het exact plaatsen van je two-step stempels.
Voor deze kaart heb ik de stempel set Stippled Blossoms gebruikt. Dit is een two-step stempelset. De bloemen (en blaadjes) stempel je met 2 kleuren. Eerst de lichtste kleur en dan de donkerste. Super leuk effect en heel leuk om te doen.  Ik heb de lijnen gemaakt met de diagonale score plaat. Nog zo'n onmisbaar stuk gereedschap.


I made this card for my sister. I used the Stippled Blossoms stamp set and my stamp-a-ma-jig. I love this little tool. Perfect placement for any sentiment and indispensable for two-step stamping. 


Supplies:
Cardstock: Crumb Cake, Island Indigo, Very Vanilla
Stamps: Stippled Blossoms, Perfectly Penned
Ink: Baja Breeze, Island Indigo, Wild Wasabi, Old Olive, Basic Black, Crumb Cake
Simply Scored diagonal plate

2 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje en die Stamp-a-ma-jig.... Hij is zeker weten onmisbaar! Ik heb hem ook gelijk aangeschaft en wat een genot om daar mee te werken. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your card too Eveline! Really great stamp set stippled blossom and i'm going to order stamp-ma-jig it is a must have!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.