Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 31 mei 2013

French Foliage

Van sommige stempelsets vind ik het heel jammer dat ze uit de catalogus verdwijnen. Bijvoorbeeld deze set:

French Foliage


Je kunt hier zoveel verschillende soorten kaarten mee maken. Gisteravond heb ik de volgende kaart gemaakt. Ik zag deze op Pinterest en vond de kaart zo mooi. De tekst is in het Nederlands. Ik maak vaak condoleance kaarten voor mijn moeder en zij wil de teksten liever niet in het Engels. Begrijpelijk, ik hoop dat Stampin' Up! gauw met Nederlandse tekst stempels komt.


  Supplies:
Cardstock: Very Vanilla, Cherry Cobbler
Stamps: French Foliage
Ink: Basic Gray, Cherry Cobbler

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.