Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 20 februari 2009

Shout out to Sheetload.

Het is weer tijd voor een Shout Out to Sheetload. Dit doen ze vaker en als je wint kun je leuke prijzen winnen. Deze maand hebben ze 2 border punches van Fiskars om weg te geven! En die zijn LEUK!! Sheetload of Cards hebben een maandelijk e-zine . Leuk om weer ideeën op te doen. Ook maandelijks kun je iets winnen als je jouw gemaakte kaart op hun blog zet.

It's time for another Shout Out to Sheetload. You can win a lovely Fiskars border punch. Sheetload of Cards have a monthly e-zine for card making. Very nice when you don't have much imagination, like me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.