Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 2 februari 2009

CPS #100

Bijna 2 jaar worden ze en CPS had daarom een wedstrijd uitgeschreven in samenwerking met CardMaker. Twee winnaars worden er gekozen en hun kaarten komen in het september nummer van CardMaker. Niet geschoten is altijd mis dus heb ik ook voor deze wedstrijd een kaart gemaakt. Het papier is van Little Yellow Bicycle. Heel mooi papier, dubbelzijdig, de wit/rode polka dots is de achterkant van de rood/witte polka dots. Het witte band heb ik bij de Intratuin gekocht. Daar hebben ze best veel soorten en maten en kleuren band.


My card for CPS #100. I entered this card for the contest they have together with CardMaker. Two winners will have their cards published in the September issue. I used DP by Little Yellow Bicycle. The hearts and LOVE I cut with my cricut. I used dark grey embroidery floss for the hearts. The wide almost white lacy ribbon under the hearts I got at a garden centre. They have quite a variety of ribbon.

8 opmerkingen:

  1. Love that wide lacy trim ... and your hand stitching is perfection ... wonderful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is heel mooi geworden. Vind het papier prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this, good luck with the contest. Your blog header is fabulous, what a wonderful view you have, and you are right, it does look like fairyland.
    hugs
    Enfys x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic card! Love those hearts! Good luck!

    Hugs to you,
    Becky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij maak je grote kans! Het is toch een super prachtig kaartje geworden! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, great colors and I just love what you did with that CPS sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh, love that card. Great take on the CPS sketch!
    CC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.