Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 1 februari 2009

LOVE banner

Ik ben nog steeds lekker bezig. Deze banner voor Valentijnsdag heb ik ook gemaakt voor het Cuttlebug Luv Bug weekend. Er waren hele mooie voorbeelden gemaakt.

Ik heb papier van Little Yellow Bicycle, Love letters, gebruikt. En aangezien dat op zich al heel mooi is heb ik niet te veel versierselen gebruikt. De letters heb ik met donkergrijs CS gemaakt met de cricut.



I made this banner for the Luv Bug weekend on the Cuttlebug Challenge blog. There are some really beautiful banners posted there by the DT members. Mine is quite simple really. I used DP by Little Yellow Bicycle. As that is so beautiful by itself I didn't use any embellishments.

2 opmerkingen:

  1. Je bent druk bezig geweest. Heerlijk!
    Ziet er heel lief uit.
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Eveline, this is so gorgeous! Love what you've done and glad that you were inspired from the Luv Bug Weekend! Might just have to get busy myself with one of these!
    Hugs Mrs Jx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.