Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 21 februari 2009

Penny Black Saturday Challenge en bonus sketch 2s4y.

De uitdaging op het PBSC blog was "beterschap" en op het blog van 2s4y stond een bonus sketch van Julie Campbell, een van de nieuwe DT leden voor het voorjaar. Ik heb een kaart gemaakt met de schets van Julie en het thema van PBSC. Ik heb de roos gestempeld op sticky-back canvas van Claudine Hellmuth wat ik laatst gewonnen had via het blog van Hero Art. Ik heb de roos daarna uitgeknipt en opgeplakt. De tekst heb ik gestempeld met de monogram stempel van JustRite.


I combined Julie's bonus sketch on 2s4y with the challenge on the Penny Black Saturday Challenge blog. This week's theme is "get well soon". The rose is stamped on sticky-back canvas and then cut out. The text is stamped with a JustRite Monogram stamper and it reads "get well" in Dutch.

13 opmerkingen:

  1. Very nice Eveline - love the way you stamped the rose on Canvas. Thanks for playing along with Julies Sketch too
    Hugs
    Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful card!!!! Love how the flower comes out that way!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card...love your take on the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty and elegant card for the cahllenge - great colour on the brushstroke flower. Thanks for joining in the PBSC this week.
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! I want to get some of that sticky backed canvas sooo bad! Thanks so much for playing along with the sketch! You did a great job! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Eveline your card is gorgeous, love the effect of the beauitful rose stamped on the canvas ~ very elegant card.
    Thanks for joining us this week at PBSC
    Have a great day
    hugs
    Tracie :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the big flower stamp! This card is very pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart Eveline! Die roos is prachtig.
    Groetjes, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eveline, dit is weer een prachtige kaart geworden. Van de week maar even op zoek naar canvaspapier. Leuk dat je die combo met PBSC hebt gedaan.Prachtig! :-)

    Sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Eveline,

    Mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Eveline...great to have you join us again and what a beautiful card....love how you stamped the rose on canvas........thanks for joining in the fun at PBSC this week
    Hugs Kath xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! Thanks for joining the PB challenge this week!
    Beth xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.