Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 30 december 2008

CPS 97

Dit is de verjaardags kaart die ik morgen krijg voor mijn verjaardag! Zelfgemaakt omdat Jack de stad niet in kan. Ik had eerst een andere gemaakt maar die heeft Moos opgegeten, foei, stoute hond. Je eet geen handgemaakte kaarten. Deze kaart is na aanleiding van schets 97 van Cardpositioningsystems. Ik had het papier nog liggen op mijn bureau, restjes van een kaart die ik vorige week gemaakt heb. Het is trouwens een van mijn voornemens voor 2009 om niet te veel papier te kopen maar te gebruiken wat ik heb:0

This is a birthday card for I made for myself for tomorrow. I made another one but the dog ate it. Silly dog, you don't eat handmade cards. The paper I had on my desk after I made a card with it last week. It's one of my resolutions for next year to use what I have and not to buy too much.


We hebben een best grote vijver voor het huis. Ideaal met dit weer. Simone en Tom hebben de hele middag op het ijs gestaan. Simone met nieuwe schaatsen en Tom met geleende ijshockeyschaatsen. Super enthousiast. Van mij mag dit weer nog weken duren.

We have a rather big pond across the street from our house. The weather has been real cold the last couple of days, so, it's time to get the skates out. It's not often this happens in The Netherlands. Simone and Tom spend the whole afternoon skating. I hope this weather continues for day's if not weeks to come.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Evelien,
    Leuke kaart heb je gemaakt,wel toevallig dat we allebei het zelfde randje hebben gebruikt.
    Ik wil je vast een hele fijne verjaardag toe wensen.
    Ben zelf ook al gauw jarig 10-01.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your card using the CPS sketch! Great colors and what fun photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trouwens, mooie kaart heb je voor jezelf gemaakt Eveline.
    Prachtige kleuren ook.
    Heerlijk zo'n grote vijver voor de deur, hopen dat het nog lekker lang blijft vriezen.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.