Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 28 december 2008

Scrap challenge.

Dit keer een echte "scrap" challenge. Geen papier in zicht, alleen restjes stof. Een paar maanden geleden kwam ik een oproep tegen op het blog van JCasa*handmade. Stuur een stuk stof van 12"x12" naar me op en je krijgt 10 stukjes stof terug en daar maak je wat van. Mijn bijdrage was een stuk stof overgebleven na het maken van mijn trouwjurk. Deze stof zit in de bovenste E. Eigenlijk had het al veel eerder af moeten zijn maar soms ben ik niet zo snel. Maar nu is het af en kan ik andere dingen die nog liggen gaan afmaken.

1 opmerking:

  1. Dit is prachtig geworden Eveline!!
    En dat zonder papier. Wat een werk.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.