Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 23 december 2008

Cadeau tasje tutorial van Hanneke.

Ik ben nog steeds Kerst kaarten aan het maken. Over deze ben ik wel heel tevreden.

Vandaag werkt een collega van mij voor het laatst voor ze met zwangerschapsverlof gaat. Wij kopen allemaal een klein cadeautje wat we in een grote mand doen. Tijdens de koffie pauze wordt dan alles uitgepakt. Ondanks het feit dat ik vrij weinig tijd had heb ik toch wat gemaakt en ik vind het zelf erg leuk gelukt. De werkwijze voor dit tasje stond laatst op het blog van Hanneke, een van de winter DT leden van 2s4y. Alleen ik had in eerste instantie niet in de gaten dat het zo klein was dus heb ik er 3 gemaakt. In elk tasje zit een washandje. De kaart is wat overgebleven restjes van het DP gemaakt. Het papier is van Kaisercraft. Superleuk. De labeltjes aan de voorkant van de tasjes heb ik met een embossing stencil gemaakt.

I made this gift for a collegue who goes on maturnity leave. I didn't realise that these are small gift bags so I made 3. In them are baby wash cloths. The card is made of scraps. The paper is from Kaisercraft. It's Hanneke's scor-it tutorial. The tags I made with dry embossing.

3 opmerkingen:

  1. Hee Eveline,
    Je mag er inderdaad tevreden over zijn. De kaart is prachtig!
    Ook de tasjes zijn erg mooi geworden. Leuk papier...
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reacties!
    We bellen jullie vanavond even oke?
    Als jullie het nog willen, is ons plan om zaterdag te komen en zondag weer naar huis? Denk er maar over en dan hoor ik het vanavond.
    Doeg,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.