Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 18 december 2008

Laura's sketch #15

Eindelijk wat tijd gevonden om een kaart te maken. Ik kom altijd kaarten te kort en niets makkelijker dan er zelf een te maken. Ik heb Laura's sketch #15 van 2s4y gebruikt. Ik vind de schetsen ideaal. Heb je altijd een begin.

Finally found some time to make a card. I'm always short on Christmas cards and I don't want to buy any so I make some more. Used Laura's sketch #15 for this card. Flipped it on its side.

9 opmerkingen:

  1. Eveline,
    This is darling, I love how you flipped the sketch:)
    I had Kazan translate your post about your husband before she left for holiday. I am so sorry you have to go through this so close to Christmas. I want you to know we are thinking of you and your family at 2S4Y! I hope your husband is feeling well soon.
    Big hugs,
    Laura & Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fabulous take on laura's sketch this week eveline!!
    (((holiday hugs))) for you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card! I love how colorful it is and the bit of sparkle you added! Wonderful take on Laura's sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Eveline,
    Weet niet of mijn vorige berichtje is aangekomen. Ging iets mis.
    Ben blij dat je weer mee hebt gedaan met 2S4Y. Is een prachtige kaart geworden!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice take on the sketch... I love it...Hugs...SK :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, brilliant job using the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Eveline. I read what Laura said and I wish a speedy recovery to your husband, too.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.