Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 31 december 2014

Weekly Deals.

En ook op deze laatste dag van het jaar heb ik voor jullie de Weekly Deals. Het is tenslotte gewoon woensdag en er moeten zelfs mensen gewoon werken vandaag. Ik niet! Gelukkig, niets aan, op je verjaardag werken.
Er zitten leuke producten bij de Weekly Deals, oa het mooie chevron lint. Zo'n mooie kwaliteit. En je hebt nooit lint genoeg. Toch?

Ik heb op Stampin' Up! gebied een super jaar gehad. Ik heb het al vaker gezet maar wat is het gezellig om Stampin' Up! demonstratrice te zijn. De bijeenkomsten, de party's, het contact met klanten. Ik geniet hier enorm van. Ik ben van plan om van 2015 minstens zo'n leuk jaar te maken. Lekker zo'n ongeschreven blad nog.
Maar zonder jullie lukt dat niet. Dus bij deze hartelijk bedankt voor de bestellingen die je het afgelopen jaar bij mij hebt gedaan. Jullie zijn SU-per.

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.