Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 19 december 2014

De Weekly Deals en een Kerstswap.

Ik heb hier voor jullie de wekelijkse aanbiedingen. Twee super gave ponsen en ook 2 sets hele mooie framelits.  Grijp je kans. Deze aanbiedingen kun je kopen via mijn webshop. Heb je geen credit card dan kun je deze aanbiedingen altijd aanschaffen door mij een mailtje te sturen. De link naar mijn webshop vind je bovenaan in de rechter kolom.

Ook in de Year-End Closeouts staan nog veel producten met kortingen tot 80% korting. 


Met een aantal demo's uit het team van Caroline hebben we een Kerstswap gedaan. Iedereen maakt 6 dezelfde kaarten en stuurt deze naar één centraal punt, daar worden de kaarten verdeeld over de mensen die meedoen en dan krijg je vijf verschillende terug. Heel leuk. Hieronder de kaart die ik heb gemaakt en de kaarten die ik toegestuurd kreeg. Van Ilse, Karin, Linda, Brigitte en Dominique. Super leuke kaarten. En met nog een lief kaartje van Elly met een chocolaatje.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.