Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 22 december 2014

Something old, something new!

Ik heb vandaag voor jullie een sneak peek! Nieuwe producten uit de Lente/Zomer catalogus die 6 januari "life" gaat. En ik heb het gecombineerd met het mooie DSP, Nordic Noel uit de winter catalogus. Ik had nl. nog een cadeau envelop nodig voor een cadeaubon.


Het zakje is gemaakt met de Mini Gift Bag Thinlits. Deze stond met stip op nummer 1 op mijn wensenlijst. Zo vreselijk leuk, je krijgt niet alleen de Mini Gift Bag Thinlits maar ook heel veel bijbehorende thinlits om je Gift Bag mee op te pimpen.

De stempelset die ik gebruikt heb ik de B.Y.O.P. oftewel K.J.E.G, Bye Your Own Present of in het Nederlands Koop Je Eigen Geschenk. Jawel, dit is de nieuwe Nederlands talige set die in de Lente/Zomer catalogus staat. Een super set die geweldig te gebruiken is als je geld geeft of een cadeau bon.  Jullie gaan deze set zeker weten ook heel leuk vinden.




Uitnodiging

Sale-A-Bration Party!

Wanneer: zondag 4 januari
Waar: Vlaamse Schuur 14 Etten Leur
Tijd: 10.00 - 13.00 uur

Kom gezellig langs om jouw exemplaar van de nieuwe Lente/Zomer catalogus
op te halen en natuurlijk de Sale-A-Bration folder.
Gratis Make & Take met nieuwe producten!
Koffie met wat lekkers.

Meld je snel aan via de mail
evelinevanheijst@ziggo.nl

Tot 4 januari.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.