Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 3 december 2014

Leurse Winterfair en de Weekly Deals

Afgelopen zaterdag en zondag hebben Sandra en ik en geholpen door een goede vriendin, Wilma, op de Leurse Winterfair gestaan met een kraam gevuld met leuke cadeautjes. Om ook aan Etten Leur te laten zien wat Stampin' Up! nu precies is. Wij stonden in een tent, gelukkig, maar het was toch wel heel erg koud! Gelukkig wel droog en toen het ineens heel slecht weer was was dat natuurlijk wel fijn. 
Hieronder een impressie van hoe onze kraam er uit zag.

 
En dit zijn de projecties die ik had gemaakt. Ik heb van te voren al veel plezier gehad met het maken. Het zakje met de Sneeuwman erop is een zakje waar je een cadeaukaart kunt indoen. 


En dan nu de Weekly Deals. Erg leuk weer. De Texture Boutique staat er ook tussen. Die is alleen om te gebruiken met embossing folders maar vorige week was ik blij dat ik er eentje heb want toen had ik én de Big Shot én de Texture Boutique in gebruikt. 


En dan hier nog een betere foto van de sneeuwman.


Vorige week vrijdag hadden wij een Stampin' Up! avond in Nuland. Gezellig samen met Hilde en Sandra ben ik daar naartoe gegaan. Het heette officieel de "Sale-A-Bration Tour" en wij kregen te horen en te zien wat de producten zijn die in de Sale-A-Bration te krijgen zijn. LEUK!! Ook kregen wij wat sneekpeaks te zien uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus. 
Ik ben een bofferd want ik won met de prize patrol een SAB stempelset die ik natuurlijk nog niet kan laten zien. Maar er komen vanaf volgende week wel projectjes op mijn blog. Kom geregeld terug dan mis je niets.
Natuurlij had ik voor mijn mede demonstratrices swaps gemaakt, een ruilcadeautje. Ik had er 49. En allemaal geruild voor iets anders. Het is een kaartje geworden voor in een Project Life album. En nu maar hopen dat het een beetje winter wordt.



1 opmerking:

  1. Hoi Eveline, waar heb je die mooie envelopjes vandaan als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.