Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 8 december 2014

Kaart voor Addie

Af en toe moet je even uit je comfortabele hoekje en iets doen voor een ander. Deze kaart gaan naar een Amerikaans meisje Addie van 6 en haar zussen. Abby is heel ziek en dit wordt waarschijnlijk haar laatste Kerstmis. Lees hier meer over Addie. Stampin' Up! heeft dit verhaal ook opgepakt en gevraagd of er mensen zijn die een kaart willen sturen. 

Ze heeft het liefst een handgemaakte kaart. Ik heb de kaart gemaakt met een sneeuwman tutorial die ik vorig jaar had gekocht van een ander klein meisje, Cami, de dochter van Mercedes Weber, een Amerikaanse Stampin' Up! demonstratrice. Je kunt de tutorial nog steeds kopen. Hier is de link. Cami heeft vorig jaar $ 500,- opgehaald en weggeven aan een goed doel.
Ik ben helemaal weg van deze sneeuwman en hij is ook heel leuk om te maken. Ponsen en framelits!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.