Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 27 december 2014

Weekly Deals en heel veel sneeuw.

Sneeuwt het bij jullie ook zo hard. Volgens mij sneeuwt het hier al sinds half 3 vannacht. En ik was toen nog wakker omdat ik momenteel nachtdienst heb. Ik moest mijn auto eerst uitgraven vanmorgen. Vergat wel de autolampen schoon te maken en kwam daar pas in Etten Leur achter, oepsies! maar  volgens mij scheen er wel licht door de sneeuw en ik ben veilig thuis geraakt. Kan ook niet anders als je maar 50 km per uur rijdt.

Ik heb vanmiddag maar een foto gemaakt van onze achter tuin. Best wel mooi, even van genieten voordat het weg is.


En dan heb ik hierbij ook nog de Weekly Deals. Er staan hele leuks producten bij. Laat het weten als er iets tussen zit wat je graag wilt hebben. Ik ga dinsdag een bestelling doen.



Prettig weekend allemaal.

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.