Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 30 januari 2014

SU-per challenge #26

Volgens mij de eerste keer dat ik mee doe met de challenge op het SU-per challenge blog. Maar ik houd wel van een uitdaging. Dit keer was de uitdaging "Washi Tape". Nu dat heb ik genoeg. Maar op deze kaart heb ik de stempelset "Tape It" gebruikt. Deze set was een must voor mij vorig jaar toen de nieuwe jaarcatalogus uitkwam maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik deze nog niet veel heb gebruikt.
Ik heb de kaart heel simpel gehouden. Dit zat in mijn hoofd en ik ben blij dat ik het ook op papier heb gekregen. Toch ook maar de Stamp-a-ma-jig gebruikt om de washi tape stempel recht op de kaart te krijgen.



---------------------




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en elegant kaartje. Precies voldoende gevuld voor zo'n mededeling. Kleuren zijn trouwens erg geschikt voor de gelegenheid. Bedankt voor het meespelen met SU-per Challenges.

    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem al op Facebook. Het is echt een schitterend kaartje. Heel stijlvol. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje zeg! Leuk dat je de Washi Tape gestempeld hebt!!

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.