Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 18 januari 2014

Aftellen!

Nog maar 10 dagen en dan begint de Sale-A-Bration enook de nieuwe voorjaars/zomer catalogus in gaat dan in. Houd het in de gaten!!

28 januari 2014

Vandaag weer een voorproefje van producten van de Sale-A-Bration en de nieuwe catalogus gecombineerd in één kaart.


Het ontzettende leuke Designer Series Paper is papier dat je gratis kunt uitzoeken bij een besteding van € 60,- of meer, ook het touw staat in de Sale-A-Bration flyer. Het leuke honingraat patroon is een stans en die staat weer in de voorjaar/zomer catalogus, gelijk met de stempelset. De banners zijn weer uitgestanst met de banner framelits, die staan ook in de nieuwe voorjaar/zomer catalogus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.