Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 januari 2014

Nog meer nieuwe producten.

Ik blijf maar spelen met mijn nieuwe Stampin' Up!® producten maar ze zijn ook zo leuk.

Deze kaart heb ik gemaakt met een nieuwe set stansen. LEUK!! Ik heb ze allemaal gebruikt op deze kaart. Inderdaad een set van 6 stansen. Je kunt hier ook meteen zien hoe groot ze zijn. Deze set komt met een stempelset waar ook het stempeltje met "hello" inzit. Deze stempelset en de stansen zijn als bundle te koop met 15% korting vanaf 28 januari.




De banners zijn zo uitgestanst dat ze allemaal in elkaar passen. Dus geen laagjes. Daarna heb ik het geheel met een embossing folder geëmbost. Deze embossing folder kun je gratis krijgen tijdens de Sale-A-Bration periode bij een bestelling van € 60,-.

-----------------

It's so much fun being a Stampin' Up! demonstrator. I have been playing with new products. I love the banner framelits. I used them all on this card. I made it a one layer banner. 




1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje! En die SU spullen, wat zijn ze leuk he?!
    Groetjes, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.