Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 30 januari 2014

Love you kaart

Deze kaart heb ik gemaakt met 2 nieuwe stempelsets uit de voorjaar/zomer catalogus. Geometrical en Just Sayin'. Geweldige sets met heel veel mogelijkheden.


Ik ben begonnen met het stempelen van de cirkel uit de Geometrical set en daarna heb ik daarover heen gestempeld met de Woo hoo! stempel uit de Just Sayin' set. Leuk effect krijg je dan. Het kleine hartje komt ook uit de Just Sayin' set. De tekst weer uit de Geometrical set.

Het mooie gouden randje is washi tape. Dit washi tape komt in een set van 3 rollen en staat ook in de nieuwe catalogus.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.