Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 22 januari 2014

Een snoep doosje

Ik vroeg me vanmorgen af of ik een doosje kon maken met de nieuwe Tag Topper Punch. Mijn ruimtelijk inzicht is niet zo groot maar ik ben gaan tekenen op een stukje ruitjespapier. En zowaar. Ik heb een doosje! Gemaakt met één stukje cardstock van 4" x 7,5".

Ik kan je nog niet laten zien hoe ik het gedaan heb maar ik zal een tekening maken die ik na 28 januari op mijn blog zet.

De tekst komt van een super gave nieuwe stempelset "Just Sayin'", deze staat in de nieuwe voorjaars/zomer catalogus. Er hoort een bijpassende set Framelits Dies bij. Dit kan na 28 januari aangeschaft worden als een bundle met 15% korting.
Het lint is ook nieuw.



I made this little box with one piece of card stock measuring 4" x 7,5". I love how it turned out. It holds a small piece of candy.

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt enig! Die punch moet je gewoon hebben in je collectie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje is het geworden! Ben zeer benieuwd naar de beschrijving :). Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.