Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 7 februari 2014

Swap kaarten.

Onderling hebben wij als Stampin' Up! demonstratrices onze eigen Facebook pagina's. Gezellig onderling contact houden, nieuwtjes uitwisselen, projecten enz. En een van die pagina's is voor het onderling swappen, uitwisselen van kaarten of projecten.

Dit keer heb ik meegedaan met de Sale-A-Bration swap. Iedereen die meedeed maakte 6 dezelfde kaarten. Die sturen we dan naar Krista en zij verdeeld de kaarten over alle deelnemers aan de swap. Altijd weer een verrassing wat je opgestuurd krijgt.

Dit is mijn kaart,


En dit zijn de kaarten die ik heb gekregen.


Deze kaarten zijn gemaakt door:

Bovenste rij links naar rechts,

Christa Halbesma
Hillie de Boer
Sandra Korten

Onderste rij van links naar rechts,

Ilona de Bont
Marianne Valk
Erna Logtenberg

-----------------

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.