Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 11 december 2016

In The Spotlight, Ribbon and Thread.


Het thema deze week voor onze In The Spotlight serie is "Ribbon and Thread". Lint en garen vertaald naar goed Nederlands maar het kan in ons geval ook touw betekenen. Als in Baker's Twine. 
Stampin' Up! heeft een mooie collectie lint, deze kun je vinden op blz. 178 en 179 van de dikke jaarcatalogus.

Ik heb toch maar weer een Kerstkaart gemaakt. Ik kan het niet laten. Komt waarschijnlijk omdat ik dit weekend al mijn Kerstkaarten heb geschreven. Ik heb er teveel gemaakt! Maar dat geeft niet, wat overblijft is alweer het begin van de stapel voor Kerst 2017. Dit is trouwens wel het eerste jaar dat me dit gelukt is. Meestal moest ik toch een paar Kerstkaarten kopen.

Maar terug naar de kaart. Ik heb een stuk Very Vanilla Cardstock beplakt met reepjes Burlap Ribbon en uitgestanst met een Kerstboom stans uit de Perfect Pines framelits set. 
Ik heb de grootste cirkel uit de Stitched Shapes Framelits gebruikt als achtergrond. Verder rustig gehouden met alleen heel mooi DSP op de achtergrond en een tekst uit de Stitched with Cheer stempelset.



Product List

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.