Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 8 december 2016

In The Spotlight, Cookie Cutter Christmas.


Een dag later dan belooft maar ik heb een goede reden. Ik moest woensdag middag naar het ziekenhuis voor een onderzoek (uitslag over 2 weken) en toen ik gisteravond klaar was met mijn project was ik zo moe dat ik geen zin meer had om een blogbericht te maken. Nu krijgen jullie het vandaag te zien. 

Ik heb dezelfde Santa gebruikt en deze gestempeld op Shrinky Dink oftewel Krimp plastic. Dat is LEUK!!!! Eerste keer voor mij maar het krimp plastic heb ik al een tijdje want er staat een prijs op in Euro's. Gekocht voor een project wat nooit is gemaakt.. Maar nu dus wel. Oorbellen. En toen ik aan het zoeken was na ene leuke verpakking voor mijn oorbellen kwam ik een super schattig doosje tegen van Julie Davidson. En dat heb ik nagemaakt. 
HIER is de link naar haar blogbericht. Ze heeft ook een video in het bericht staan. Voor de visueel ingestelde mensen ideaal.

Ik heb de Santa gestempeld met Stazon en gekleurd met een paar Sharpies. Die had ik en die zijn permanent. Je kleurt tenslotte op plastic.

Hieronder zie je de Santa vóór en na het verhitten met de heattool. Klein hè?


Dit is het doosje wat ik gemaakt heb.


Heeft ook nog een kaartje aan de binnenkant waar je iets op kunt schrijven.


 En een laatje met de oorbellen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn project vinden. Hebben jullie wel eens krimp plastic gebruikt?


De Year-End Closeout sale duurt nog tot 3 januari! En OP=OP!


Product List

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.