Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 29 maart 2015

Project Life Sunday

Gelukkig, het is nog zondag. Dus dit keer ben ik niet te laat voor het plaatsten van mijn laatste Project Life project.

Mijn foto's van een dagje Amsterdam, met een bezoek aan het Rijksmuseum.


Een tip voor als je Project Life wilt gebruiken.
Maak van alles een horizontale en verticale foto. Dan heb je nooit problemen als je je foto's wilt gaan gebruiken.


My Project Life Sunday share. Pictures were taken in Amsterdam. Jack en I had tickets for an exhibition in "Het Rijksmuseum", all pictures and drawings etc by Rembrandt from his later years. It was from 8 till 10 pm so we spent the afternoon walking around Amsterdam, along the canals and over the Flowermarket. And were else but in Amsterdam can you buy a cannabis starterskit! We had dinner at MOMO, totally worth it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.